Běžná záruka na bezchybný provoz aplikací/systémů už dávno nestačí, je třeba definovat záruční a pozáruční podmínky jasně a s předem určenými odpovědnostmi. Mnoho parametrů definovaných v SLA (Service-level agreement) přitom má přímý vliv na provozní ziskovost nasazených aplikací/systémů.
Naše společnost nabízí zajištění bezproblémového provozu a servis aplikací kritických pro váš byznys. Dokážeme garantovat aplikační podporu přesně podle potřeb zákazníků (např. 24x7).
Vzdálená správa
V rámci technické podpory provádíme vzdálenou správu systémů či aplikací. Správa může zahrnovat databázové systémy, aplikační servery, operační systém i hardware. Správa zahrnuje např .zálohování, obnovy, instalace, aktualizace, upgrade, fixování, konfigurace systému a služeb, nastavení síťového prostředí a zabezpečení, ladění výkonu, kontroly logů a další.
Monitoring
Součástí technické podpory je také automatický monitoring aplikací a systému, kdy dochází k automatickému provádění několika druhů testů. Hlášení o nefunkčnosti jsou zasílána e-mailem, SMS nebo uložena do databáze a zobrazena na webovém rozhranní. Pro každý test je možné nastavit několik parametrů a libovolný počet příjemců hlášení. Účelem monitoringu je okamžitě se dozvědět o výpadku, včas reagovat a nakonec případné výpadky i vyhodnocovat.
Hlavní přínosy
Odborné řešení problémů s IT systémy.
Předcházení výpadkům nebo nefunkčnosti systémů.
Jistota řešení úkolů (např. zprovoznění aplikace) v definovaném čase, stanovené ceně a kvalitě.
Monitoring a reporting provozu podporované aplikace/systému.
Udržování know-how a zkušeností s aplikací.